сряда, 4 май 2016 г.

НА ЕДИН ЛЪЖЕПАТРИОТ

                  Патриот е - душа дава
                    за наука, за свобода;
                    но не свойта душа, братя,
                    а душата на народа!
                    „Патриот" - Христо Ботев.








Кой си ти бе 

безроднико 
капризничещ 
псевдосънародник-лъжепатриот-

да ме наричаш 
"безроден 
капризничещ псевдосънародник"-

ти знаеш ли 
какво ми струва 
да кисна тук

във великата
скапана 

Германия-




да бачкам 
като говедо  
да агонизирам-

и всяка нощ 
да сънувам близките 
в моята България-

и да я псувам
мутризираната 
държавица-

и чиято баш мутра крепиш
с нефелната си
партийка -



аз който съм от основателите
на Клуба за демокрация
в Пиринско-

и да се моля 
за децата ми 
някак нещата да се оправят-

и дълбоко
не вярващ
в това-

същата тая България
е колкото твоя
толкова и моя-


или по-скоро 
е моя 
нещастнико!






На четвърти май 
девет сто и трета
во борба загина
Гоце Делчев.

2016
Нюрнберг
Германия

Няма коментари:

Публикуване на коментар