петък, 17 май 2013 г.


АЗ СЪМ БЪЛГАРИН
(ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА)
                                  Аз съм българче. Обичам
                                             наште планини зелени,
                                             българин да се наричам –
                                             първа радост е за мене.                                                    
                                                           Иван Вазов














Аз съм българин живея 
аз в страна демократична
Аз се къпя в градския фонтан
местната река пресъхна
Аз съм скелетът човешки
от крайморска пещера изваден
Аз съм двадесет и две годишен
пред родителския дом убих се сутрин
Аз съм емигрант единствен
на отечеството върнах се да служа
Аз ловец вманиачен съм
стрелях по жена си по погрешка
Аз съм ляв и десен и умерен
вричам се властта да взема
Аз съм свлачище поройно
и затлачвам пътя към Европа
Митничар съм неподкупен
ловя дрога в събота срещу неделя
Аз коза млеконадойна съм
и паса в крайградския квартал
Аз бандит съм многорък
хвърлям бомби в камиони
В общината съм служител
инспектирам барчетата нощем
Безработен интелектуал съм
залесявам борчета в чужбина
Аз съм бебето невинно
в болницата свърших от пневмония
Златно съм бижу за десет бона
нагло ме крадат от павилиона
Аз съм маниак непоправим
шестгодишното дете погубих
дайте ме на гражданите
две минутки само
Мамо

Няма коментари:

Публикуване на коментар